Klachtenregeling Beautygroothandel Soraya
Bij Beautygroothandel Soraya vinden we het belangrijk dat u tevreden bent over onze producten en service. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Wij horen dit graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen en onze service kunnen verbeteren.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw klacht indienen op de manier die u het prettigst vindt:
-
Per e-mail: info@beautygroothandelsoraya.nl
-
Telefonisch: 06-17428760
-
Of schriftelijk op ons adres:
Beautygroothandel Soraya
Zaanstraat 6-K
8226 ND Lelystad
Behandeling van uw klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons. We streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen inhoudelijk te beantwoorden en op te lossen. Mocht een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vragen, dan krijgt u daarvan binnen 14 dagen een bericht met een indicatie wanneer u een antwoord kunt verwachten.
Niet eens met onze oplossing?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan WebwinkelKeur via:
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/